Szkolenie_Elektroniczne źródła informacji naukowej

20.11.2024

Dyrektor SD UwB dr hab. Ewa Gruszewska, prof. UwB oraz Biblioteka Uniwersytecka zapraszają na szkolenie nt: Elektroniczne źródła informacji naukowej.

Program szkolenia:

1. Gdzie i jak szukać informacji do prac naukowych

Wyszukiwanie informacji naukowej w źródłach elektronicznych komercyjnych i otwartych, z uwzględnieniem praw autorskich.

2. Otwarta Nauka - wybrane aspekty

wybrane aspekty Otwartej Nauki - Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku (ze szczegółowym omówieniem udostępniania doktoratów i innych publikacji), identyfikatorów (ORCID, DOI), Planu "S", Otwartych danych badawczych, Otwartych programów publikowania oraz drapieżnych wydawnictw.

Terminy i miejsce realizacji szkolenia:

1) 26 listopada 2024 r. , od godz. 15.30, Sala szkoleniowa OIN (I piętro) w Bibliotece Uniwersyteckiej im.Jerzego Giedroycia, przy ul. K. Ciołkowskiego 1R - dziedzina: nauki ścisłe i przyrodnicze

2) 03 grudnia 2024 r. , od godz. 15.30, Sala konferencyjna (I piętro) w Bibliotece Uniwersyteckiej im.Jerzego Giedroycia, przy ul. K. Ciołkowskiego 1R - dziedzina: nauki humanistyczne i nauki społeczne.

Zachęcamy do udziału w szkoleniu zwłaszcze doktorantów I roku, ale również doktoranci wyższych roczników mogą wziąć udział w szkoleniu. 


loga_fundusze_ue__flaga_polski.jpg

Strona internetowa powstała w ramach projektu „Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich”
(umowa nr POWR.03.05.00-00-A007/20) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.